مسکن عمارت

مشاوره تخصصی املاک
10نکته کلیدی برای فروش املاک خود باقیمتی عالی
نویسنده:
10 می 14

10نکته کلیدی برای فروش املاک خود باقیمتی عالی:
آیا بدترین رکود بازار مسکن از زمان بزرگترین رکود اقتصادی نیست؟اگر این گفته درست است پس چطور تیر برخی از فروشندگان به هدف می خورد وملک خود را با وجود کسادی بازاربا قیمتی بالا می فروشند.پاسخ این است که آنها زمانهای ارزیابی شده وراهبردهای تایید شده ای را به کار می گیرند که در مرزهای رقابتی راهنمای آنهاست.
اجازه دهید برای مدل موفقیت این صاحبان زرنگ وباهوش نگاهی به 10نکته کلیدی فروش املاک با قیمتی عالی بیندازیم.
1)ملک خودراقاطعانه ومصمم قیمت گذاری کنید.
ارائه یک قیمت مناسب برای فروش منزل خود، به تنهایی مهم ترین تصمیم گیری است .بالا
بردن زیاد قیمت ریسک از دست دادن مشتری وپایین آوردن زیاد قیمت از دست رفتن سود حاصله را به دنبال دارد.
یک روش ساده اما بسیارتاثیر گذار در قیمت قطعی ملک خود بررسی املاک رقبای خود است .با انجام این کار شما بازار مسکن را از دید خریداران می بینید.مصمم وقاطعانه عمل کنید وبا خود صادق باشید.
دربررسی املاک رقبا ،مقایسه کنید چه قیمتی برای ملک شما بهترین قیمت از دید خریداران خواهد بود؟
2) استفاده ازیک قیمت نسبتا ارزان وجالب توجه
خریداران وقتی به یک بنگاه مراجعه می کنند به این اشاره نمی کنند که تمایل به بازدید خانه هایی با قیمت های خاص 227900دلار دارند، در عوض خواهان بازدید خانه هایی هستند که با محدوده 5تا 10هزار دلارسودمشخص شده اند ،ودلیل توجه مشتریان به خانه شما نزدیک بودن به این قیمتهای ارزان وجالب توجه است.
پیشنهاد قیمت 229900دلار پاسخگوی قیمت های خریداران تا227900است . اما پیشنهاد پایین تر قیمت تا227900دلار، تعداد خریداران را بیشتر خواهد کرد.
3) مشخص کردن یک محدوده قیمت برای بازاریابی املاک
روش دیگر قیمت گذاری، که اغلب موجب بازدید بیشتر وپیشنهادات قیمتی بیشتر می شود استفاده ازیک محدوده قیمتی است.محدوده قیمت بازاریابی روشی است که در آن قیمت مورد نظر خود را ازبین لیستی از قیمتها انتخاب می کنید.
شما بعد از این دیگر قیمت پایین تر را رد نخواهید کرد بلکه آن را به عنوان نقطه شروع مذاکره تلقی خواهید کرد.
بنابراین به جای ارائه یک قیمت مشخص 496000دلار یک محدوده قیمتی بین 459000 دلارتا496000دلار را مشخص کنید.
4) پیشنهاد انعام به بنگاهها :
بنگاهی که مشتری برای منزل شما می آورد معمولا عامل فروش یا نماینده خریدار است .دریک بازار، پر از عرضه ملک،عاقلانه است که فروشندگان در پی ترغیب وایجاد انگیزه به این مشاوران املاک باشند تا بیشتر برای منزل شما مشتری بیاورند.در حالیکه با پیشنهاد ا نعام بیشترقصد چابلوسی دارید،آ نها فقط کمی بیشتر برای فروش منزل شما با قیمت بالاتر تلاش می کنند.
5) به کارگیری یک مشاور املاک با پشتکار
همه مشاوران املاک در یک سطح نیستند .یک مشاور املاک با پشتکاروتمام وقت پیدا کنید .زمانی را برا ی پرس وجودر بازار ،مشورت با دوستان ،همسایه ها وهمکارانی که این بنگاه را به شما توصیه کردند،اختصاص دهید،وقبل از استخدام این مشاور به بنگاههای مختلف سر بزنید.
به علاوه قبل از امضای قرارداادبلندمدت ،مطمئن شوید که درباره یک طرح بازاریابی خاص اتفاق نظر دارید.
6) تشویق انتقادات دو طرفه
فروشندگان موفق ترسی از انتقادات سازنده ندارند .در واقع آنها از بنگاهها برای مشاوره موثر در تمام زمینه ها ،از قیمت گذاری تا محدود کردن تجدید نظر وفروش ملک با بالاترین قیمت ممکنه استفاده می کنند.
یک تلنگر دیگر این است که مطمئن شوید مشاور املاکی که در ارائه پیشنهادات صراحت بیان دارد (همه چیز را واضح بیان میکند)انتخاب کنید.
برای مثال ممکن است به عنوان فروشنده درپی روشهایی برای بهبود کیفیت تبلیغات ،آگهی ها ،عکسها،ویا سایت های مجازی باشید .
7) ارائه پیشنهادهای ترغیب کننده وپیش پرداخت ها
خریدارانی که جستجوی خود را منحصر به 2یا 3انتخاب عالی کردند اغلب نیاز به کمی انگیزه برای خرید ملک دارند.
فروشندگان برای ترغیب خریدار از پیشنهادهایی مانند نرخ سود پایین وام ها،پرداخت هزینه های انعقاد قرارداد،بررسی ها وتعمیرات ، ارائه کمک هزینه یا وامهایی برای بهبود امکانات خانه پس از انعقاد قرارداد،به علاوه پیش پرداختهایی برای خدماتی مانند خدمات اینترنتی یکساله،مالیات ها یا حق عضویت انجمن صنفی صاحب خانه ها یا حتی عضویت در باشگاه گلف استفاده می کنند.
8)بازدید مرحله ای خانه وجلوگیری از تجدیدنظر
خریداران درخواست تجدید نظر نمی کنند مگر اینکه قصد سرمایه گذاری در منزل داشته باشند.برای ایجاد یک برداشت تاثیر گذاروجلوگیری از درخواست تجدید نظر از سختی کا ربازدید قبل از ورود صحبت می کنیم ،بعد وارد خانه می شویم وهر قسمت رابا تمرکز برنقطه اصلی وشرح حالی از هر اتاق بازدید می کنیم ،یک ست کامل میز ناهار خوری ،یک قفسه کتاب در اتاق خواب ،یا یک وسیله بازی در اتاق بچه همه مثال هایی از مرحله بندی خانه است .
9) تعیین قیمت و بازدید ملک قبل از فروش
یک پیش تخمین ،ارزیابی قیمت خانه قبل از پیشنهاد خریدار است .شما با این کار یک ارز ش گذاری جدا از نظر خودتان برای ملک قائل شده اید وممکن است ابزاری موثر در مذاکره با خریدار باشد .به علاوه بسیاری از فروشندگان قبل از بازدید خریدار یک بررسی اجمالی از تمیز بودن خانه ،وارسی آفات یا پوسیدگی ها انجام می دهد(یک هشدار :هر چیزی که قبل از بازدید خریدار نیازبه افشادارد آیا شمامشکل را حل کردید یا نه ؟)
10) آموزش مقابله سر یع با شکست
اگر برخی چیزها مطابق میل شماعمل نمی کنند یک فروشنده موفق ،قاطعانه و با راهبردهای سریع با شکست مواجه می شود.
برای مثال اگر بعد از اجرای طرح بازاریابی ،خریداران تمایلی به بازدید ملک ندارند ،واضح است (پرچم قرمز )که بازار، قیمت شما را رد کرده است .وتنها یک راه حل وجود دارد کم کردن قیمت . از طرف دیگر اگر شما خریداران ثابتی دارید وهنوز هیچ پیشنهادی به شما نداده است غالبا نشانه رد کردن خانه شما است،نه به دلیل قیمت بلکه به دلیل وضعیت خانه شما است.
بعضی شرایط ومسائل خانه مانع فروش آن می شود .فروشندگان هوشیار سعی در شناسایی مشکل واقدامات پیشگیرانه برای اصلاح آن می کنند . فروش منزل شما با قیمتی عالی کار بس دشوار است وتعهدی است که منزل شما را به مسیری که خریداران بیشتری جذب می کند ،ببرد. با اجرای یک یا بیشتر این روش ها شما گام نخست به سوی فروش موفق را بر خواهید داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *