مسکن عمارت

مشاوره تخصصی املاک
روشهای جذب مشتریان در بنگاههای معاملات ملکی
نویسنده:
16 آگوست 14

روشهای جذب مشتریان در بنگاههای معاملات ملکی
تجارت املاک و مستغلات هم می تواند یک رفیق ارزشمند باشد وهم یک دشمن جدی و مرتبا بدون هیچ اطلاع قبلی قیمت ها افزایش یا کاهش می یابد. برای حرفه ای ها و مجربان این حرفه جذب مشتریان ، دوام آوردن و پیشرفت در پستی و بلندی های پیش رو یک اولویت است. و برای رسیدن به این اهداف، جذب مداوم و مستمر مشتریان اساس کار است. راهبرد بازاریابی با ید اثر بخش باشد، و حتی اگر فروش در سطح خوبی باشد بازهم باید در جذب مشتریان بیشتر تلاش کرد و به اطلاع رسانی های خود ادامه داد. در غیر این صورت، با آغاز کسادی بازار در زمان تغییر فصل، ممکن است تداوم روال سودآوری کار دشواری باشد. این امر ممکن است یک چالش به نظر آید اما در واقعیت چنین نیست . در اینجا نکته ها و ترفند های موثری برای رونق تجارت در تمام طول سال ارائه شده است.
 در زمان اطلاع رسانی خلاقیت به خرج دهید
مشاور املا کان تازه کار باید دوستان ، خویشاوندان و همه مردم را از وجود خود در این حرفه باخبر سازند. متخصصان کم تجربه با پخش آگهی به جذب مشتری می پردازند این روش، راهکار خوبی است اما روش های بهتری نیز وجود دارد ،روشهای منحصر به فردی که همه را از وجود یک مشاور املاک با خبر می سازد. به عنوان مثال، آلن هاگ دورن توصیه می کند که به جای رو انداختن به دیگران برای مراجعه ارزش یک چیز را ارائه دهید. این روش در مقایسه با سایر راهبرد ها مشتریان بیشتری را جذب می کند. ارسال ایمیل با آیتم تبلیغاتی و یا خدمات رایگان می تواند روش موثری باشد . مشاوران املاک باهوش صلاح کار را در این می دانند که شروع کار خود را همه جا جار نزنند و به را حتی با بخش های مهم معامله کنند و وقت خود را بیهوده صرف بخش های غیر ضروری نکنند. در گذشته همیشه این اقدامات وجود داشت و مردم بیشتر گرایش به تلفن و تماس با دیگران داشتند. یا اگر زمان مناسبی است، می توان از کارت های تبلیغاتی به همراه اطلاعات تماس خود استفاده کنند. برداشتن گام نخست دراین حرفه ، یک روش هوشمندانه برای جذب مشتریان بیشتری است.
 شناخت نیازهای مشتریان
مشتریان بازار املاک و مستغلات از تمام اقشار جامعه است ، از خانواده کم جمعیت گرفته تا خریداران بین المللی ثروتمند که علاقه مند به خانه های لوکس هستند. . با توجه به گستره مشتریان بالقوه، بنگاه های تازه کار ممکن است زمانی را برای شناخت مردم خریدار در بازار اختصاص دهند. این گام با مراجعه یک فرد به انجام می رسد. این امر شامل پرسش هایی در مورد محل زندگی ، شغل و اولویت های شخصی یا سایر اطلاعات با ارزش آن ها است. با در دست داشتن این اطلاعات ، پیداکردن ملک دلخواه مشتریان و یا پاسخ دادن به سوالات دشوار آن ها برای مشاور املاک آسانتر می شود. علاوه بر این، مشتریان نیاز به مشاوره و پشتیبانی دارند. خرید خانه یک سرمایه گذاری بزرگ است، و خریداران خارجی و داخلی، می تواند یک دوست در این فرآیند داشته باشند. مشاوران املاک باید مشتریان را در خرید و فروش خانه مشورت دهند و آنها را به سایر فعالان این حرفه از جمله بازرسان خانه، برآورد کنند گان خانه، وام دهندگان و بسیاری دیگر سوق دهند. ارائه این سطح از خدمات تخصص فرد را نشان می دهد و اطمینان حاصل می شود که مشتریان بعد از مدتی دوباره باز خواهند گشت.
 شناخت مشتریان شایسته و خوب
آیا شما تعریف روشنی از ویژگی های یک مشتری ایده آل دارید ؟چه رفتارهایی از مشتریان خود را می پسندید؟ بسیاری از بنگاه داران ویژگی های مشابهی را مد نظر قرار می دهند از جمله : افراد مثبت اندیش و مطمئن، متعهد، با انگیزه، با تجربه، مسئول و در جای خود شاد و مسرور، مشتریان ایده آل آن ها هستند. با وجود این مشتریان چقدر حال تان خوب می شود؟
 رفع اشتباهات قبل از متوجه شدن مشتری
حال که خصوصیات مشتری ایده آل خود را می دانید در پی راه هایی برای ملاقات و تماس با او باشید. به خاطر داشته باشید که مشتریان قبل از انجام معامله باید شما را بهتر بشناسند و به شما اعتماد کنند. بنابراین کلمات تاثیر گذار خود را در راهبردهای کلامی برای ارتباط با آنها به کار ببرید. به یاد داشته باشید که آنها هدف شما در بازارهای فعلی هستند ، بنابراین شما باید به شبکه هایی که مشتریان شما در آن حضور دارند بپیوندید ، در مکان هایی که آنها را به گوش دادن فرا می خواند، صحبت کنید ، مقاله های خواندنی بنویسید و روابط متقابل و همکارانه ای با سایر فعالانی که با آنها کار می کنند داشته باشید.
 از نیروی جاذبه خود نیز استفاده کنید
جذب مشتری ایده آل شما کار آسانی است این عقیده وجود دارد که دو چیز مشابه همدیگر را جذب می کنند و افکار شما اتفاقات زندگی شما را می سازد پس چه حدس می زنیم؟ اگر می خواهید مشتری ایده آل خود را جذب کنید، شما باید به همان خصوصیات فکر کنید . اگر از دید شما مشتری ایده آل مثبت اندیش، با انگیزه ، متعهد با تجربه و شاد است در عمل هم اتفاق می افتد . در این فرآیند فقط شاد بودن کافی نیست، بلکه مانند یک آهن ربا مشتریان خود را جذب می کنید.
 خصوصیات مشتری ایده آل خود را مد نظر قرار دهید
شما باید مشتری ایده آل خود را متناسب با اولویت های خودتان مبنا قرار دهید و تمام توجه خود را بر این مشتریان ، اولویت ها و طرز تفکرات آنها متمرکز کنید. البته آنها باید در راستای اهداف شما و متناسب با بازار ملک باشد . او ممکن است بر املاکی مانند آپارتمان ها، مزارع اسب یا یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز داشته باشد. زمانی که یک منطقه را انتخاب می کنید مطمئن شوید که بازار آن مناسب برای رشد و ترقی است . هنگامی که در مورد مشتری ایده آل خود تصمیم گرفته اید، همه چیز از بازار یابی گرفته تا ایجاد باید بر اساس علاقه و اولویت مشتریان باشد.
 پر کردن شکاف ها و اختلافات
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید یا حداقل کمکی در رفع نیازهای آنها انجام دهید . هر چیزی که برای رشد و ترقی کسب و کار خود انجام می دهید ، از کارت های تبلیغاتی گرفته ، تا بروشور و آگهی در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، باید این منظور را به مخاطبان انتقال دهد که شما املاکی که آنها خواستار آن هستند را عرضه می کنید. بخش عمده ای از بازاریابی بنگاه ها بسیار کلی است. بنگاه ها باید برای جذب مشتریان ایده آل خود با جز گویی ذهن آنها را روشن کند . به عنوان مثال، در فروش کوتاه مدت، به جای یک پیام کلی، اغلب یک بروشور با مضمون ” بیش از ارزش یک ملک در بازار بدهکار ید؟ شما تنها نیستید. ” و این که یک فروشنده آشفته که با ما تماس می گیرد چه خصوصیاتی دارد؟ این تبلیغ واضح است چون ذهن مشتریان را روشن می کند به جای اینکه از یک عبارت کلی با مضمون “ما به همه کمک می کنیم” استفاده کنید.
 در دسترس بودن خود را افزایش دهید
نگاهی به موقعیت خوب خود بیندازید و آن را از طریق شبکه های اجتماعی و عضو شدن در آن ها گسترش دهید تا هر پیغام یا هر مقاله ای که در آن قرار می دهید به سرعت در اینترنت پخش شود. رویدادهای آن بخش از بازار را به دست آورید وبا آن مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید. از سیستم پرداخت در هر کلیک کاربر به سایتی که آگهی شما در آن درج شده و بازار هدف را مد نظر قرار می دهد، استفاده کنید. به جای نامگذاری یک صفحه طرفداران بنگاه معاملات ملکی از خود(نام خود)، نامی که مردم در بازار هدف شما بیشتر خواهان آن هستند ، مانند 365 کار برای انجام دادن در _____ (شهر مختص به خودتان ) ، ایجاد کنید. به جای اینکه فقط از خودتان تبلیغ کنید ، از مواردی که به جامعه بر می گردد و شما را در تیر رس بیشتری قرار می دهد صحبت کنید.
 طرز فکر رونق و شکوفایی را گسترش دهید.
هنگامی که کارها بر طبق برنامه ریزی پیش نمی رود ، برنامه ریزی های خود را تغییر و تطبیق دهید . اگر همواره در پی فرصت ها به جای موانع پیش رو باشید ، به آنها دست می یابید. فرصت ها زمانی به وجود می آیند که مردم حتی فکر ش را هم نمی کردند. بر کارهای که می تواند در هر لحظه به کسب و کار شما رونق دهد مانند به حد عالی رساندن مهارت ها و خدمات به جای کار هایی که تحت کنترل شما نیست مانند نرخ بهره و اقتصاد ، تمرکز کنید. راس گفت: مشاوران املاک باید سعی در ایجاد کارهای جدید داشته باشند و اگر این کار را نمی کنند لااقل تغییرات جزئی انجام دهند. یک دست آورد بزرگ در تحقیقات وجود دارد و آن این است که 90 درصد از بنگاه داران بعد از ارتباط با سه مشتری از کار خود دست کشیدند و تحقیقات نشان می دهد که 80 درصد از مشاغل پس از ارتباط با 5 مشتری دست به این اقدام زدند. اکثر این مشاغل چون تا آن زمان درکار خود موفق نبودند دست از کار کشیدند. این بدان معناست که فرصت ها برای کسانی است که تا پایان مسیر مقاومت کنند و ارتباطات خود را حفظ نمایند.
آژانس مسکن امارت
www.emarat.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *