مسکن عمارت

مشاوره تخصصی املاک
استراتژی های بازاریابی برای آژانس های معاملات ملکی
نویسنده:
23 آگوست 14

آیا شما تازه پا به حرفه املاک و مستغلات گذاشته اید یا در این عرصه کهنه کار هستید ، همواره روش هایی برای ارتقای طرح های بازار یابی شما وجود دارد. موفقیت شما به عنوان یک مشاور املاک در گرو یک بازاریابی اثر بخش و چشمگیر است.
ایده های بازاریابی موجود در این مقاله برای رونق دادن به تجارت شما بیان شده است .
حتی اگر شرایط نسبتا خوب است شما باز هم می توانید طرح های بازاریابی خود را ارتقا دهید. ضرب المثل قدیمی “کار دقیق تر – نه سخت تر” در راستای اهداف این حرفه است و برای استفاده مناسب از فرصت ها به شما کمک می کند . سیستم اصلی بازاریابی برای بنگاه های معاملات ملکی حاوی اطلاعات مفید بازاریابی است که با استفاده از آن می توانید کار خود را سریع آغاز کنید.

1.یک روز مشخصی را برای اقدامات بازاریابی در نظر بگیرید.
اگر هدف شما موفقیت در کار است ، باید زمانی را برای کسب و کار خود اختصاص دهید. شما به عنوان یک مشاور املاک بیشتر زمان خود را صرف تطبیق چشم اندازه ها می کنید در حالی که بدون یک طرح روشن برای پیشرفت بعید به نظر می رسد که کسب و کار شما اصلا رشد یابد. تعیین یک روز بازاریابی به معنای ساده تر انتخاب یک روز در هر هفته یا حداقل چند ساعت ، در اعمال استراتژی های جدید بازاریابی و یا به دنبال فرصت های جدیدی است که به دلیل برنامه ریزی های مبهم از دست رفته اند. دوشنبه روز خوبی برای این کار است . هیچ کس نیست که روز دوشنبه رو اصلاً دوست نداشته باشد بنابراین چرا ساعاتی از صبح دوشنبه را برای پیشرفت کار خود در هر هفته اختصاص نمی دهید؟اگر شما نیاز به کمک در ایجاد یک استراتژی بازاریابی دارید طرح بازاریابی شروع کار را برای شما راحت تر می سازند.
2. شناسایی و تمرکز بر بازار هدف خود
بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی در دام کار برای توسعه قلمرو خود بدون توجه به اصل مشتری واقعی گرفتار شده اند. برای بهبود قابل توجه اقدامات بازاریابی خود ، به موقعیت خوب مشتریان سود آورتر خود توجه کنید و یک طرح بازاریابی متناسب با این مشتریان طراحی کنید. سخت کار کردن بدون توجه و زمان کافی برای گسترش حوزه کاری خود اغلب نتیجه معکوسی به بار می آورد. مشاور املاکان موفق به این موضوع آگاه هستند که بهترین روش جذب مشتریان جدید طراحی چشم انداز ها در مکان هایی است که در حال حاضر برای شما شناخته شده است. . در غیر این صورت، شما در رقابت با مشاور املاکانی که از همان ابتدا موفق عمل کردند سر در گم خواهید شد و نتایج به دست آمده اغلب خسته کننده هستند.
3.برای موفقیت برنامه ریزی کنید
هر بنگاهی خواهان موفقیت است . متاسفانه، بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی که وارد یک بازار جدید می شوند تنها به دنبال یک بخش کوچکی از سهم بازار هستند. واقعاً موفق بودن نیاز به برنامه ریزی دارد- بر تسلط خود بر بازار اندیشه کنید. داشتن یک درک قوی در بازار خود و مبنا قرار دادن مشتریان هدف به شما این اجازه را می دهد تا به کسب و کار خود در زمانی که سایر مشاوران در بنگاه خود نشسته اند و منتظر زنگ تلفن هستند ، رونق دهید. استراتژی های بازاریابی برای رسیدن به موفقیت باید همه جانبه باشد . به معنای واقعی کلمه، شما نیاز به یک رویکرد بدون محدودیت و بدون کنترل برای بازاریابی خود به مشتریان احتمالی و جامعه دارید.

4. بازاریابی های تلفنی خودداری کنید.
این تماس های ناخواسته برای فروش یکی از کارهایی است که بیشتر مشاوران املاک بعضی اوقات مجبور به انجام آن هستند. مشکل این است که شما هرگز نمی توانید موقعیت خود را در زمانی که این روش بازاریابی اشتباه را دنبال می کنید ، ارتقا دهید. در مورد آن فکر کنید – زمانی که شما مشغله زیادی ندارید تمام وقت خود را صرف مشتریان جدید از طریق بازاریابی تلفنی می کنید .زمانی که مشغله کاری زیادی دارید وقت زیادی برای بررسی چشم انداز کسب و کار خود که بعد از یک هجوم یکباره کار متحمل آن شده، ندارید. این یک روش ناقص است که بسیار خسته کننده و منجر به این می شود که بسیاری از بنگاه ها توان خود را قبل از دستیابی به سود بالقوه از دست دهند. به جای آن بر مشتریان احتمالی که با شما تماس می گیرند تمرکز کنید. در زمانی که برای فروش منتظر هستید که مشتریان خود، به بنگاه شما مراجعه کنند به شما وقت بیشتری می دهد که برای رونق کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. چندین روش برای انجام آن وجود دارد اگر چه رایج ترین روش ایجاد ارتباطات ثبت شده است که مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر وادار به تماس با شما می کند. این چشم انداز ها بازاریابی اینترنتی یا آشنایی از طریق مشتریان قدیمی را مورد بررسی قرار می دهد، که منافع زیادی در کسب و کار شما دارد. هنگامی که شما این کار را شروع می کنید به حرکت خود ادامه می دهید و کسب و کار شما می تواند سریع رونق یابد و به اوج خود برسد . تحت کنترل درآوردن دوره فروش شما یک واحد آموزشی طراحی شده برای یادگیری موثر اجرای طرح فروش است، که مانع اتلاف وقت در دنباله روی چشم اندازها می شود.
5. به خاطر داشته باشید که این کار ها برای مشهور شدن نیست
این فکر شما را به اشتباه نیندازد که موفقیت شما ” به تبلیغ کردن اسم و رسم بنگاه شما” بستگی دارد. شما یک بنگاه معاملات ملکی هستید چون می خواهید با این حرفه امرار معاش کنید. به امید خدا ، شما می خواهید بیشتر از یک امرار معاش در آمد به دست آورید- شما می خواهید ثروتمند شوید. هیچ مشکلی با این طرز فکر وجود ندارد و شما باید از آن استفاده کنید وبا میل رغبت آن را بپذیرید. به تبلیغ اسم و رسم خود پایان دهید و بر ایجاد معاملاتی که برای شما و کسب و کار شما در آمد ساز هستند، تمرکز کنید. هر چه زودتر طرز فکر خود را تغییر دهید و به پیامدهای مالی تصمیمات خود توجه کنید تا کسب و کار شما موفق تر شود .

6- از اینترنت استفاده کنید.
اگر چه بیشتر آژانس های معاملات ملکی چند وب سایت دارند ، ولی بیشتر آنها از طرح های ساده و خسته کننده استفاده می کنند، که تصویر حرفه ای خوبی از آنها ، که نشان دهد در این بازار رقابتی واقعاً موفق هستند، ارائه نمی دهد. در این تکنولوژی ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهبود استراتژی های بازاریابی خود در حال حاضر انجام دهید طراحی یک وب سایت قوی و تاثیر گذار است. این بدان معناست که یک طراح وب حرفه ای را استخدام کنید تا یک وب سایتی را برای شما طراحی کند که توان رقابت را داشته باشد و خصوصاً به مشتریان مزایای همکاری با شما را تشریح کند ، و یک راه آسان برای تماس با شما ارائه دهد. اگر شما از قدرت نفوذ اینترنت در تجارت املاک و مستغلات آشنا نیستید ، یکی از بزرگترین فرصت های بازاریابی را از دست داده اید. کلاس آموزشی بازاریابی آنلاین به شما اهمیت داشتن یک وب سایت قوی به عنوان یک جزء اصلی استراتژی بازاریابی به شما آموزش می دهد. مهمتر ین استراتژی از بین این استراتژی ها مورد اولی است. ایده های بازاریابی دیگر این مقاله نیازمند آن است که شما زمانی را برای آن ها اختصاص دهید و به دنبال روش هایی برای بهبود استراتژی های بازاریابی فعلی و اتخاذ یک واحد جدید که بازده قابل توجهی در سرمایه گذاری را ارائه دهد.

آژانس مسکن امارت
www.emarat.ir
ثبت آگهی رایگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *