مسکن عمارت

مشاوره تخصصی املاک

فروش آپارتمان تهران الهیه 75 متر

نویسنده:
23 سپتامبر 16

فروش آپارتمان تهران الهیه 75 متر یک خوابه در 5 طبقه 3 واحدی در طبقه سوم  7 سال ساخت با پارکینگ انباری اسانسور و استخر سونا جکوزی با سالن اجتماعات و آیفون تصویری درب ریموت کنترل

شناسه ملک:IR7241906

اجاره آپارتمان مبله در تهران به خارجی

نویسنده:
12 می 15

اجاره مبله لوکس 140 متر در پاسداران تهران در 5 طبقه دوواحدی طبقه 5 با پارکینگ اسانسور

اجاره آپارتمان های مبله لوکس در تهران منطقه یک تهران شمال تهران از 50 متر تا 400 متر بصورت روزانه هفتگی ماهانه
جهت اقامت ایرانی و خارجی در نیاوران – فرمانیه – کامرانیه – الهیه – جردن اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت نیاوران اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران نیاوران فرمانیه کامرانیه اجاره ی آپارتمان مبله در تهران آفریقا تلفن تماس:09351460897

جهت بازدید از موارد بیشتر اجاره مبله تهران کلیک کنید

فروش آپارتمان در شمال تهران

نویسنده:
3 نوامبر 14

فروش آپارتمان  در منطقه یک شهرداری تهران که به اصطلاح شمال تهران معروف شده است

از گرانترین و بهترین مناطق جهت خرید آپارتمان می باشد از شمال به کوهای شمالی تهران و قله توچال

می رسد که جریان هوای توچال که به مناطق الهیه و زعفرانیه می خورد باعث اختلاف  دمای خیلی زیادی نسبت به

مناطق دیگر تهران میباشدجنوبا  به بزرگراه پارک وی و صدرمی رسد

غربا به منطقه 2 که سعادت آباد است و در شرق به دار اباد و ازگل و نهایتا به جاده لواسان می رسد.

در منطقه یک تهران مجموعه کاخ های سعد آباد و کاخ نیاوران و موزه حیات وحش قرار دارد

ودر غرب به ولنجک که در انتهای ان به تله کابین توچال و نهایته در غرب ان منطقه اوین درکه

سایت مسکن عمارت این منطقه را به عنوان منطقه کارشناسی شده  و تخصصی مشاوره املاک برگزیده و سابقه کار 15

سال را به این منطقه اختصاص داده است

جهت بازدید از موارد فروش آپارتمان در منطقه شمال تهران کلیک کنید

استراتژی های بازاریابی برای آژانس های معاملات ملکی

نویسنده:
23 آگوست 14

آیا شما تازه پا به حرفه املاک و مستغلات گذاشته اید یا در این عرصه کهنه کار هستید ، همواره روش هایی برای ارتقای طرح های بازار یابی شما وجود دارد. موفقیت شما به عنوان یک مشاور املاک در گرو یک بازاریابی اثر بخش و چشمگیر است.
ایده های بازاریابی موجود در این مقاله برای رونق دادن به تجارت شما بیان شده است .
حتی اگر شرایط نسبتا خوب است شما باز هم می توانید طرح های بازاریابی خود را ارتقا دهید. ضرب المثل قدیمی “کار دقیق تر – نه سخت تر” در راستای اهداف این حرفه است و برای استفاده مناسب از فرصت ها به شما کمک می کند . سیستم اصلی بازاریابی برای بنگاه های معاملات ملکی حاوی اطلاعات مفید بازاریابی است که با استفاده از آن می توانید کار خود را سریع آغاز کنید.

1.یک روز مشخصی را برای اقدامات بازاریابی در نظر بگیرید.
اگر هدف شما موفقیت در کار است ، باید زمانی را برای کسب و کار خود اختصاص دهید. شما به عنوان یک مشاور املاک بیشتر زمان خود را صرف تطبیق چشم اندازه ها می کنید در حالی که بدون یک طرح روشن برای پیشرفت بعید به نظر می رسد که کسب و کار شما اصلا رشد یابد. تعیین یک روز بازاریابی به معنای ساده تر انتخاب یک روز در هر هفته یا حداقل چند ساعت ، در اعمال استراتژی های جدید بازاریابی و یا به دنبال فرصت های جدیدی است که به دلیل برنامه ریزی های مبهم از دست رفته اند. دوشنبه روز خوبی برای این کار است . هیچ کس نیست که روز دوشنبه رو اصلاً دوست نداشته باشد بنابراین چرا ساعاتی از صبح دوشنبه را برای پیشرفت کار خود در هر هفته اختصاص نمی دهید؟اگر شما نیاز به کمک در ایجاد یک استراتژی بازاریابی دارید طرح بازاریابی شروع کار را برای شما راحت تر می سازند.
2. شناسایی و تمرکز بر بازار هدف خود
بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی در دام کار برای توسعه قلمرو خود بدون توجه به اصل مشتری واقعی گرفتار شده اند. برای بهبود قابل توجه اقدامات بازاریابی خود ، به موقعیت خوب مشتریان سود آورتر خود توجه کنید و یک طرح بازاریابی متناسب با این مشتریان طراحی کنید. سخت کار کردن بدون توجه و زمان کافی برای گسترش حوزه کاری خود اغلب نتیجه معکوسی به بار می آورد. مشاور املاکان موفق به این موضوع آگاه هستند که بهترین روش جذب مشتریان جدید طراحی چشم انداز ها در مکان هایی است که در حال حاضر برای شما شناخته شده است. . در غیر این صورت، شما در رقابت با مشاور املاکانی که از همان ابتدا موفق عمل کردند سر در گم خواهید شد و نتایج به دست آمده اغلب خسته کننده هستند.
3.برای موفقیت برنامه ریزی کنید
هر بنگاهی خواهان موفقیت است . متاسفانه، بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی که وارد یک بازار جدید می شوند تنها به دنبال یک بخش کوچکی از سهم بازار هستند. واقعاً موفق بودن نیاز به برنامه ریزی دارد- بر تسلط خود بر بازار اندیشه کنید. داشتن یک درک قوی در بازار خود و مبنا قرار دادن مشتریان هدف به شما این اجازه را می دهد تا به کسب و کار خود در زمانی که سایر مشاوران در بنگاه خود نشسته اند و منتظر زنگ تلفن هستند ، رونق دهید. استراتژی های بازاریابی برای رسیدن به موفقیت باید همه جانبه باشد . به معنای واقعی کلمه، شما نیاز به یک رویکرد بدون محدودیت و بدون کنترل برای بازاریابی خود به مشتریان احتمالی و جامعه دارید.

4. بازاریابی های تلفنی خودداری کنید.
این تماس های ناخواسته برای فروش یکی از کارهایی است که بیشتر مشاوران املاک بعضی اوقات مجبور به انجام آن هستند. مشکل این است که شما هرگز نمی توانید موقعیت خود را در زمانی که این روش بازاریابی اشتباه را دنبال می کنید ، ارتقا دهید. در مورد آن فکر کنید – زمانی که شما مشغله زیادی ندارید تمام وقت خود را صرف مشتریان جدید از طریق بازاریابی تلفنی می کنید .زمانی که مشغله کاری زیادی دارید وقت زیادی برای بررسی چشم انداز کسب و کار خود که بعد از یک هجوم یکباره کار متحمل آن شده، ندارید. این یک روش ناقص است که بسیار خسته کننده و منجر به این می شود که بسیاری از بنگاه ها توان خود را قبل از دستیابی به سود بالقوه از دست دهند. به جای آن بر مشتریان احتمالی که با شما تماس می گیرند تمرکز کنید. در زمانی که برای فروش منتظر هستید که مشتریان خود، به بنگاه شما مراجعه کنند به شما وقت بیشتری می دهد که برای رونق کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. چندین روش برای انجام آن وجود دارد اگر چه رایج ترین روش ایجاد ارتباطات ثبت شده است که مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر وادار به تماس با شما می کند. این چشم انداز ها بازاریابی اینترنتی یا آشنایی از طریق مشتریان قدیمی را مورد بررسی قرار می دهد، که منافع زیادی در کسب و کار شما دارد. هنگامی که شما این کار را شروع می کنید به حرکت خود ادامه می دهید و کسب و کار شما می تواند سریع رونق یابد و به اوج خود برسد . تحت کنترل درآوردن دوره فروش شما یک واحد آموزشی طراحی شده برای یادگیری موثر اجرای طرح فروش است، که مانع اتلاف وقت در دنباله روی چشم اندازها می شود.
5. به خاطر داشته باشید که این کار ها برای مشهور شدن نیست
این فکر شما را به اشتباه نیندازد که موفقیت شما ” به تبلیغ کردن اسم و رسم بنگاه شما” بستگی دارد. شما یک بنگاه معاملات ملکی هستید چون می خواهید با این حرفه امرار معاش کنید. به امید خدا ، شما می خواهید بیشتر از یک امرار معاش در آمد به دست آورید- شما می خواهید ثروتمند شوید. هیچ مشکلی با این طرز فکر وجود ندارد و شما باید از آن استفاده کنید وبا میل رغبت آن را بپذیرید. به تبلیغ اسم و رسم خود پایان دهید و بر ایجاد معاملاتی که برای شما و کسب و کار شما در آمد ساز هستند، تمرکز کنید. هر چه زودتر طرز فکر خود را تغییر دهید و به پیامدهای مالی تصمیمات خود توجه کنید تا کسب و کار شما موفق تر شود .

6- از اینترنت استفاده کنید.
اگر چه بیشتر آژانس های معاملات ملکی چند وب سایت دارند ، ولی بیشتر آنها از طرح های ساده و خسته کننده استفاده می کنند، که تصویر حرفه ای خوبی از آنها ، که نشان دهد در این بازار رقابتی واقعاً موفق هستند، ارائه نمی دهد. در این تکنولوژی ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهبود استراتژی های بازاریابی خود در حال حاضر انجام دهید طراحی یک وب سایت قوی و تاثیر گذار است. این بدان معناست که یک طراح وب حرفه ای را استخدام کنید تا یک وب سایتی را برای شما طراحی کند که توان رقابت را داشته باشد و خصوصاً به مشتریان مزایای همکاری با شما را تشریح کند ، و یک راه آسان برای تماس با شما ارائه دهد. اگر شما از قدرت نفوذ اینترنت در تجارت املاک و مستغلات آشنا نیستید ، یکی از بزرگترین فرصت های بازاریابی را از دست داده اید. کلاس آموزشی بازاریابی آنلاین به شما اهمیت داشتن یک وب سایت قوی به عنوان یک جزء اصلی استراتژی بازاریابی به شما آموزش می دهد. مهمتر ین استراتژی از بین این استراتژی ها مورد اولی است. ایده های بازاریابی دیگر این مقاله نیازمند آن است که شما زمانی را برای آن ها اختصاص دهید و به دنبال روش هایی برای بهبود استراتژی های بازاریابی فعلی و اتخاذ یک واحد جدید که بازده قابل توجهی در سرمایه گذاری را ارائه دهد.

آژانس مسکن امارت
www.emarat.ir
ثبت آگهی رایگان

روشهای جذب مشتریان در بنگاههای معاملات ملکی

نویسنده:
16 آگوست 14

روشهای جذب مشتریان در بنگاههای معاملات ملکی
تجارت املاک و مستغلات هم می تواند یک رفیق ارزشمند باشد وهم یک دشمن جدی و مرتبا بدون هیچ اطلاع قبلی قیمت ها افزایش یا کاهش می یابد. برای حرفه ای ها و مجربان این حرفه جذب مشتریان ، دوام آوردن و پیشرفت در پستی و بلندی های پیش رو یک اولویت است. و برای رسیدن به این اهداف، جذب مداوم و مستمر مشتریان اساس کار است. راهبرد بازاریابی با ید اثر بخش باشد، و حتی اگر فروش در سطح خوبی باشد بازهم باید در جذب مشتریان بیشتر تلاش کرد و به اطلاع رسانی های خود ادامه داد. در غیر این صورت، با آغاز کسادی بازار در زمان تغییر فصل، ممکن است تداوم روال سودآوری کار دشواری باشد. این امر ممکن است یک چالش به نظر آید اما در واقعیت چنین نیست . در اینجا نکته ها و ترفند های موثری برای رونق تجارت در تمام طول سال ارائه شده است.
 در زمان اطلاع رسانی خلاقیت به خرج دهید
مشاور املا کان تازه کار باید دوستان ، خویشاوندان و همه مردم را از وجود خود در این حرفه باخبر سازند. متخصصان کم تجربه با پخش آگهی به جذب مشتری می پردازند این روش، راهکار خوبی است اما روش های بهتری نیز وجود دارد ،روشهای منحصر به فردی که همه را از وجود یک مشاور املاک با خبر می سازد. به عنوان مثال، آلن هاگ دورن توصیه می کند که به جای رو انداختن به دیگران برای مراجعه ارزش یک چیز را ارائه دهید. این روش در مقایسه با سایر راهبرد ها مشتریان بیشتری را جذب می کند. ارسال ایمیل با آیتم تبلیغاتی و یا خدمات رایگان می تواند روش موثری باشد . مشاوران املاک باهوش صلاح کار را در این می دانند که شروع کار خود را همه جا جار نزنند و به را حتی با بخش های مهم معامله کنند و وقت خود را بیهوده صرف بخش های غیر ضروری نکنند. در گذشته همیشه این اقدامات وجود داشت و مردم بیشتر گرایش به تلفن و تماس با دیگران داشتند. یا اگر زمان مناسبی است، می توان از کارت های تبلیغاتی به همراه اطلاعات تماس خود استفاده کنند. برداشتن گام نخست دراین حرفه ، یک روش هوشمندانه برای جذب مشتریان بیشتری است.
 شناخت نیازهای مشتریان
مشتریان بازار املاک و مستغلات از تمام اقشار جامعه است ، از خانواده کم جمعیت گرفته تا خریداران بین المللی ثروتمند که علاقه مند به خانه های لوکس هستند. . با توجه به گستره مشتریان بالقوه، بنگاه های تازه کار ممکن است زمانی را برای شناخت مردم خریدار در بازار اختصاص دهند. این گام با مراجعه یک فرد به انجام می رسد. این امر شامل پرسش هایی در مورد محل زندگی ، شغل و اولویت های شخصی یا سایر اطلاعات با ارزش آن ها است. با در دست داشتن این اطلاعات ، پیداکردن ملک دلخواه مشتریان و یا پاسخ دادن به سوالات دشوار آن ها برای مشاور املاک آسانتر می شود. علاوه بر این، مشتریان نیاز به مشاوره و پشتیبانی دارند. خرید خانه یک سرمایه گذاری بزرگ است، و خریداران خارجی و داخلی، می تواند یک دوست در این فرآیند داشته باشند. مشاوران املاک باید مشتریان را در خرید و فروش خانه مشورت دهند و آنها را به سایر فعالان این حرفه از جمله بازرسان خانه، برآورد کنند گان خانه، وام دهندگان و بسیاری دیگر سوق دهند. ارائه این سطح از خدمات تخصص فرد را نشان می دهد و اطمینان حاصل می شود که مشتریان بعد از مدتی دوباره باز خواهند گشت.
 شناخت مشتریان شایسته و خوب
آیا شما تعریف روشنی از ویژگی های یک مشتری ایده آل دارید ؟چه رفتارهایی از مشتریان خود را می پسندید؟ بسیاری از بنگاه داران ویژگی های مشابهی را مد نظر قرار می دهند از جمله : افراد مثبت اندیش و مطمئن، متعهد، با انگیزه، با تجربه، مسئول و در جای خود شاد و مسرور، مشتریان ایده آل آن ها هستند. با وجود این مشتریان چقدر حال تان خوب می شود؟
 رفع اشتباهات قبل از متوجه شدن مشتری
حال که خصوصیات مشتری ایده آل خود را می دانید در پی راه هایی برای ملاقات و تماس با او باشید. به خاطر داشته باشید که مشتریان قبل از انجام معامله باید شما را بهتر بشناسند و به شما اعتماد کنند. بنابراین کلمات تاثیر گذار خود را در راهبردهای کلامی برای ارتباط با آنها به کار ببرید. به یاد داشته باشید که آنها هدف شما در بازارهای فعلی هستند ، بنابراین شما باید به شبکه هایی که مشتریان شما در آن حضور دارند بپیوندید ، در مکان هایی که آنها را به گوش دادن فرا می خواند، صحبت کنید ، مقاله های خواندنی بنویسید و روابط متقابل و همکارانه ای با سایر فعالانی که با آنها کار می کنند داشته باشید.
 از نیروی جاذبه خود نیز استفاده کنید
جذب مشتری ایده آل شما کار آسانی است این عقیده وجود دارد که دو چیز مشابه همدیگر را جذب می کنند و افکار شما اتفاقات زندگی شما را می سازد پس چه حدس می زنیم؟ اگر می خواهید مشتری ایده آل خود را جذب کنید، شما باید به همان خصوصیات فکر کنید . اگر از دید شما مشتری ایده آل مثبت اندیش، با انگیزه ، متعهد با تجربه و شاد است در عمل هم اتفاق می افتد . در این فرآیند فقط شاد بودن کافی نیست، بلکه مانند یک آهن ربا مشتریان خود را جذب می کنید.
 خصوصیات مشتری ایده آل خود را مد نظر قرار دهید
شما باید مشتری ایده آل خود را متناسب با اولویت های خودتان مبنا قرار دهید و تمام توجه خود را بر این مشتریان ، اولویت ها و طرز تفکرات آنها متمرکز کنید. البته آنها باید در راستای اهداف شما و متناسب با بازار ملک باشد . او ممکن است بر املاکی مانند آپارتمان ها، مزارع اسب یا یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز داشته باشد. زمانی که یک منطقه را انتخاب می کنید مطمئن شوید که بازار آن مناسب برای رشد و ترقی است . هنگامی که در مورد مشتری ایده آل خود تصمیم گرفته اید، همه چیز از بازار یابی گرفته تا ایجاد باید بر اساس علاقه و اولویت مشتریان باشد.
 پر کردن شکاف ها و اختلافات
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید یا حداقل کمکی در رفع نیازهای آنها انجام دهید . هر چیزی که برای رشد و ترقی کسب و کار خود انجام می دهید ، از کارت های تبلیغاتی گرفته ، تا بروشور و آگهی در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، باید این منظور را به مخاطبان انتقال دهد که شما املاکی که آنها خواستار آن هستند را عرضه می کنید. بخش عمده ای از بازاریابی بنگاه ها بسیار کلی است. بنگاه ها باید برای جذب مشتریان ایده آل خود با جز گویی ذهن آنها را روشن کند . به عنوان مثال، در فروش کوتاه مدت، به جای یک پیام کلی، اغلب یک بروشور با مضمون ” بیش از ارزش یک ملک در بازار بدهکار ید؟ شما تنها نیستید. ” و این که یک فروشنده آشفته که با ما تماس می گیرد چه خصوصیاتی دارد؟ این تبلیغ واضح است چون ذهن مشتریان را روشن می کند به جای اینکه از یک عبارت کلی با مضمون “ما به همه کمک می کنیم” استفاده کنید.
 در دسترس بودن خود را افزایش دهید
نگاهی به موقعیت خوب خود بیندازید و آن را از طریق شبکه های اجتماعی و عضو شدن در آن ها گسترش دهید تا هر پیغام یا هر مقاله ای که در آن قرار می دهید به سرعت در اینترنت پخش شود. رویدادهای آن بخش از بازار را به دست آورید وبا آن مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید. از سیستم پرداخت در هر کلیک کاربر به سایتی که آگهی شما در آن درج شده و بازار هدف را مد نظر قرار می دهد، استفاده کنید. به جای نامگذاری یک صفحه طرفداران بنگاه معاملات ملکی از خود(نام خود)، نامی که مردم در بازار هدف شما بیشتر خواهان آن هستند ، مانند 365 کار برای انجام دادن در _____ (شهر مختص به خودتان ) ، ایجاد کنید. به جای اینکه فقط از خودتان تبلیغ کنید ، از مواردی که به جامعه بر می گردد و شما را در تیر رس بیشتری قرار می دهد صحبت کنید.
 طرز فکر رونق و شکوفایی را گسترش دهید.
هنگامی که کارها بر طبق برنامه ریزی پیش نمی رود ، برنامه ریزی های خود را تغییر و تطبیق دهید . اگر همواره در پی فرصت ها به جای موانع پیش رو باشید ، به آنها دست می یابید. فرصت ها زمانی به وجود می آیند که مردم حتی فکر ش را هم نمی کردند. بر کارهای که می تواند در هر لحظه به کسب و کار شما رونق دهد مانند به حد عالی رساندن مهارت ها و خدمات به جای کار هایی که تحت کنترل شما نیست مانند نرخ بهره و اقتصاد ، تمرکز کنید. راس گفت: مشاوران املاک باید سعی در ایجاد کارهای جدید داشته باشند و اگر این کار را نمی کنند لااقل تغییرات جزئی انجام دهند. یک دست آورد بزرگ در تحقیقات وجود دارد و آن این است که 90 درصد از بنگاه داران بعد از ارتباط با سه مشتری از کار خود دست کشیدند و تحقیقات نشان می دهد که 80 درصد از مشاغل پس از ارتباط با 5 مشتری دست به این اقدام زدند. اکثر این مشاغل چون تا آن زمان درکار خود موفق نبودند دست از کار کشیدند. این بدان معناست که فرصت ها برای کسانی است که تا پایان مسیر مقاومت کنند و ارتباطات خود را حفظ نمایند.
آژانس مسکن امارت
www.emarat.ir

8مشکل رایج فروشندگان ملک و نحوه حل این مشکلات

نویسنده:
9 آگوست 14

مشکل رایج فروشندگان ملک و نحوه حل این مشکلات
اگر شما مشغول به کار در عرصه املاک و مستغلات هستید، باید با یکی از این مشکلات برخورد کرده باشید . اما اگر شما کارتان را به موقع و صادقانه انجام داده باشید، نباید موانع بزرگی در معاملات شما ایجاد شوند.
آیا شما تا به حال با فروشندگان ملک بر سر قیمت ، اسکلت بندی و یا بازاریابی در گیر شده اید؟ آیا تا به حال کسی از شما خواسته که مبلغ کمیسیون خود را کاهش دهید؟ آیا تا به حال به راه اشتباه کشیده شده اید؟
اگر شما در معاملات ملکی مشغول به کار هستید، و تنها خریدار ملک نیستید پس پاسخ شما به این سوالات با احتمال بسیار زیادی بله است . مگر اینکه شما با یک فرد احمق و کله شقّی سروکار دارید ، این مشکلات نباید سرعت فرآیند فروش را کاهش دهد.
این مشکلات بزرگترین معضلات فروشندگان هستند و وقت، پول، ، و زندگی آنها را مختل می سازد.
مشکلات
1. فروشندگان می توانند بر سر قیمت کوتاه نیایند و تخفیفی به خریدار ندهند.
2. فروشندگان اغلب بر این باورند که با همان امکاناتی زندگی کردند، می توانند خانه را بفروشند.
3. فروشندگان اغلب راضی به فروش ملک با قیمت های پایین نمی شوند.
4. بیشتر فروشندگان تخصصی برای مذاکرات ندارند. آنها ممکن است انتظارات و دلواپسی هایی داشته باشند که کار را برای طرف معامله دشوار سازد.
5. فروشندگان ممکن است بر سر کمیسیون به توافق نرسند و حتی تقاضای تخفیف کنند.

6. فروشندگان همواره خواسته های غیر منطقی در مورد مشاهدات، تبلیغات، بازاریابی، و ارتباطات دارند.
7. بنگاه ها و فروشندگان ممکن است اختلافات شخصیتی باهم داشته باشند. و خلق و خوی آنها متفاوت از هم باشد.
8. فروشندگان ممکن است از تمام هزینه های انعقاد قرارداد اطلاعی نداشته باشند.
حل این مشکلات به فروشندگان این امکان را می دهد که خانه های خود را سریع تر، با قیمت بالاتر، و با نگرانی کمتری به فروش برسانند.
راه حل ها
راه حل این مشکلات در دو قسمت بیان می شود. قبل از اینکه وارد این بحث شویم ، مهم است که بدانید صاحبان ملک با تمام مراحل فروش خانه کاملا آشنا نیستند. اگر مشاوران بتوانند در زمان کوتاه تجارب بیشتری را برای پوشش دادن این مسائل در اختیار فروشندگان قرار دهند این مشکلات به مراتب کمتر یا اصلا به وجود نمی آیند. من معتقدم در صورت بروز این مشکلات، فروشندگان همکاری بیشتری خواهند داشت.
اولین قسمت این راه حل جامع این است که فروشنده از همان ابتدای امر سوالات مشخصی در مکالمه تلفنی و قبل از امضای توافقنامه ،از فروشنده بپرسد.
این سوالات عبارتند از:
 آیا شما در مورد تعیین قیمت پیشنهادی و یا نحوه فروش یک خانه تحقیق کرده اید؟ ”
▪ (اگر جواب شما مثبت است) “می توانیم در ملاقات های بعدی بیشتر صحبت کنیم، اما مهم ترین مواردی که در مورد آن صحبت کردید چه هستند؟”
▪ “چرا شما به فکر فروش ملک افتادید؟
▪ “به کجا می خواهید بروید؟”
▪ “آیا یک زمانی مناسبی برای نقل مکان کامل خود مشخص کرده اید؟”
▪ “پرونده مالیاتی نشان می دهد که شما این ملک را x سال پیش خریداری کرده اید، درست است؟”
▪ “آیا شما وام مجدد گرفته اید؟”
همانند یک دکتر که از بیماران خود در مورد سابقه بیماری آنها سوال می پرسد ، این فرآیند به فروشندگان اطمینان خاطر در بررسی ها ، نظم و دقت و توانایی دست اندرکاران آن را می دهد. دومین قسمت این راه حل جامع در نظر گرفتن جوانب مثبت ملک برای ایجاد فهرست املاک و مستغلات است که هر یک از آنها را قبل بروز مشکل بررسی می کند
جزئیات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار به شرح زیر است:
1. اگر آنها بر سر قیمت کوتاه نمی آیند، یک گزارش تطبیقی دقیق از قیمت های بازار آماده کنید. به فروشنده نشان دهید که یکی از عادت های شما این است که در خرید اموال از قیمت های تطبیقی بازار استفاده می کنید. قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید ، اما اجازه دهید خود فروشنده از بین لیست قیمت ها انتخاب کند.
2. . فروشندگان اغلب بر این باورند که با همان امکاناتی که زندگی کردند، می توانند خانه را بفروشند. از فروشندگان بپرسید که آیا برای آماده سازی ملک فروشی ،طرحی در دست کار دارند. اگر دارند بررسی کنید که این بازسازی ها را به سرانجام رسانده اند یا نیمه کاره رها کرده اند. نمونه ها و گفته ها از نحوه پاکسازی ، تغییرات ،و بازسازی خانه به فروش سریع تر وبا قیمت بالاتر ملک کمک کرده است.
3. تمامی مراحل کار، از پذیرش پیشنهاد گرفته تا بستن قرارداد را به طور کامل توضیح دهید. همانطور که به پیش می روید بر سایر اشتباهات و نحوه مقابله با آنها سر پوش بگذارید.
4. در تمام مراحل مذاکرات از علاقه مندی خریداران گرفته تا پذیرش پیشنهاد حضور داشته باشید. همچنین مشکلات و آشفتگی های داخلی ملک را بیان کنید و نشان دهید که چگونه حامی آنها خواهید بود.
5. اگر آنها از کمیسیون خود کوتاه نمی آیند و تخفیفی نمی دهند، گاهی اوقات لازم است آنجا را ترک کنید. در صورت امکان، ارزش زیادی برای برنامه بازاریابی خود قائل شوید تا فروشندگان حتی هوس سوال پرسیدن درباره کمیسیون شما به سرشان نزند .
6. مدرکی گواه بر کارهای خود ارائه دهید که نشان دهد چه کارهایی تا کنون انجام داده اید. دائما قرارداد را بررسی کنید. زمانی که آنها شما را زیر سوال می برند مدرکی تهیه کنید و بعد از اینکه تحت تاثیر تلاش های شما قرار گرفتند به آنها بدهید.
7. زمانی که اختلاف نظر شخصیتی دارید و هر کدام از شما اخلاق خاصی دارید ، مطمئن شوید که به روحیات خود آگاه هستید. نوع شخصیت، نقاط ضعف و قوت خود را تعیین کنید. یاد بگیرید که چگونه با خلق و خوی دیگران کنار بیایید ور اه حل هایی برای حل این اختلاف نظرات پیدا کنید ، و استراتژی های سازگاری با همدیگر را فرا بگیرید.
8. از مانده وام مسکن فروشنده ها مطلع شوید. برنامه های دیگری که برای تسویه وام های دریافت شده صورت گرفته ،را مورد بررسی قرار دهید. سپس صورت حساب مختص به این وصولی های را پر کنید. به دلیل نوسانات بازار ،حجم مبالغ کمی افزایش می یابد، بنابراین می توانید اطمینان حاصل که آنها در جیب خود شما خواهد رفت.

10چالش اصلی معاملات املاک و مستغلات

نویسنده:
31 جولای 14

10چالش اصلی معاملات املاک و مستغلات
1. افزایش سن جمعیت جهان. بچه هایی که در دوران افزایش زاد و ولد متولد می شوند وقتی به سن پیری می رسند ،رفته رفته بر بازار مسکن به عنوان مثال افزایش تقاضا برای خانه های بزرگتر چند خوابه، تاثیر می گذارند. همچنین این افزایش سن حاکی از تغییراتی در املاک تجاری، از خرده فروشی گرفته تا مراکز بهداشتی و درمانی است ، تا پاسخگویی نیازهای این جمعیت بزرگ باشد.”ما درمورد موج عظیمی از سالمندان صحبت می کنیم که به روش های مختلفی کار های خود را انجام می دهند ، که بر نحوه طراحی امکانات تاثیر می گذارد”. سالخوردگی جمعیت به طور بالقوه بر سرمایه های کشورتاثیر می گذارند زیرا مشارکت کنندگان سرمایه به مصرف کنندگان سرمایه تبدیل می شوند.
2. بار سنگین بدهی های دانشجویی . هنگامی که یک دانشجو با 000 25 دلار بدهی در حال فارغ تحصیل شدن است سایر مخارج خود را تا حد زیادی محدود می کند بنابراین تمایل کمتری به تشکیل خانواده دارد. در حال حاضر تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دوباره به سوی والدین خود باز می گردند واین امر بر بازار مسکن تاثیر می گذارد.

3. بودجه عمومی. که تخصیص کم بودجه دولتی و سیستم بازنشستگی استانی ، چالشهایی را پیش روی بازار مسکن قرار می دهد ، همچنین هزاران میلیارد برای سرمایه گذاری در زیرساخت ها مورد نیاز است. مناطقی که در آن مشکلات مالی شدیدی وجود ندارد ایجاد زیر ساخت ها و سرمایه گذاری هایی که کیفیت زندگی مردم را بهبود می بخشد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را افزایش می دهد. در همین حال، مشارکت بخش خصوصی و دولتی با دولت ها و مراکز استانی می تواند بودجه دولتی گسترش زیر ساخت های نسل های آینده را افزایش دهد.

4. تغییر تقاضا برای فضای های اداری. بیشتر کارمندان کارهای خود را از راه دور انجام می دهند و بعضی مواقع سری به دفتر کار خود می زنند. واین امر نیاز کلی به فضاهای اداری را کاهش می دهد. . “شرکتهایی مانند سیسکو از 200 متر مربع به ازای هر کارمند به 50 و 60 مترمربع رسیده است . “.وبرای آن است که فناوری کنترل کار از راه دور به یک روش رایج تبدیل می شود. وقتی مستاجران اصلی اجاره نامه 10 تا 15 ساله را امضا می کنند، آنها به احتمال زیاد فضاهای کاری خود را 30٪ تا 40٪. کاهش می دهند. ساختمان های کمتری برای فضاهای اداری مورد نیاز خواهد بود، بنابراین سرمایه گذاران باید انتظارات واقع بینانه ای نسبت به آینده داشته باشند.

5. تغییر تقاضا برای مکان های خرده فروشی. خرده فروشان آنلاین بازار، مراکز سنتی فاقد امکانات اینترنت را دگرگون کردند. در سال های اخیر حجم فروش آنلاین رو به افزایش است، و شرکت ها سعی در سازماندهی مجدد فروشگاه های خود برای انطباق با فناوری های جدید دارند.

6. نقدینگی در بازار سرمایه املاک. صدها میلیارد دلار وام املاک تجاری برای سرمایه گذاری مجدد در سه تا هفت سال آینده مورد نیاز است اما وام دهندگان کمتری توانایی ارائه این سرمایه را دارند. “، نقدینگی املاک و ساختمان های تجاری با مطالبات سرمایه ای دولت و شروط سختگیرانه وام دهندگان که دریافت مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری را دشوار می سازند، تشدید می شوند. در حال حاضر املاک موجود در بازارهای کوچک تر، آن دسته از املاکی که فضاهای خالی زیادی دارند و املاکی با رهن گذاران ناتوان دچار کمبود سرمایه هستند.

7. تغییرات جهانی و ابهامات و بلاتکلیفی ها. بحران مالی اروپا و کاهش رشد اقتصاد چین است بر شرکت های سراسر جهان تاثیر می گذارند. عدم اطمینان شرکتها بر تصمیمات معاملات ملکی تاثیر می گذارد.

8. ثبات و دوام بیشتر. در حال حاضر ثبات و دوام محل کار به عنوان یک موضوع مورد توجه است مثلا تجارت های بیشتر نگران ذخیره آب و انرژی ، ایجاد یک محیط کار سالم برا ی کارمندان و توجه بیشتر به دوام موادی است که استفاده می کنند.
9. املاک تجاری گران قیمت .موضوع نگران کننده ای که وجود دارد این است که املاکی با اجاره های بالاتر در بازار های قوی بیشتر از حد قیمت گذاری می شوند. سرمایه گذاران هم بیش از کسانی که به بازارهای کوچک تر و ساختمان های نسبتا مطلوب روی آوردند، به این املاک سرازیر شدند. همچنین، بعد از شیب تند قیمت ها که شروع آن از سال 2008 بود، مردم ارزش بالاتر را در کیفیت بهتر مشاهده کردند و پولها به املاکی با کیفیت بهتر سرازیر شد. “سومین دلیل این است که سرمایه گذاران به دنبال یک پناهگاه امن برای پول های خود در آشفته بازار سرمایه هستند ” که مخاطرات آن را دست کم گرفته اندو قیمت گذاری بهترین املاک و مستغلات مانند اوراق قرضه در حالی که ابهامات قابل توجهی برای اجاره هنوز وجود دارد.
10.بن بست های سیاسی.امروزه برای حل برخی از مسائل اساسی املاک و مستغلات ، توافق نظر گسترده ای مورد نیاز است. “بن بست های سیاسی ابهامات نحوه حل مشکلات بزرگ ” از جمله زیرساخت های مالی و سیستم بازنشستگی عمومی را افزایش می دهد. ما نیاز به گفتمان مدنی” داریم.

4روش قیمت گذاری ملک اجاره ای :

نویسنده:
12 جولای 14

4روش قیمت گذاري ملک اجاره ای :
درنیمه نخست سال 2000 سرمايه گذاري در املاک ومستنلات افزایش یافت .در بهبود اوضاع مسکن وبا اخذ وام های در دسترس با پیش پرداخت های ناچیز مردم سودهای قابل توجهی به دست آوردند . همانطور که ما اطلاع داریم این اوضاع تا ابد باقی نماند ،و حباب های قیمتی ایجاد شده در سال 2007منجر به یک رکود بزرگ شد. ودر این شرایط معاملات ملک بدون سود نبود .برخی عوامل اقتصادی مانند سطح بیکاری بالا و قوانین سخت اعطای وام موسسه های تامین مالی در نبود اتاق خالی برای اجاره نقش داشت .شاید لازم است سرمايه گذاران ملک به جای خرید و فروش نگاهی به اجاره ملک بیاندازند .
حال چگونه می توان یک ملک را قیمت گذاری نمود؟
مادر این مبحث به معرفی برخي از روشهای قیمت گذاري ملک برای اجاره وخریدوفروش می پردازیم .قیمت گذاری ملک
1)روش مقایسه ای :
این روش یکی از رایج ترین روشهاي قیمت گذاري ملک مسکونی است .این روش به مقایسه منازل مشابهی که به فروش رفته اند یا برای مدت زمانی اجاره داده شده اند،می پردازد.
بیشتر سرمايه گذاران برای بررسی روشهاي مقايسه ای دریک زمان معین تمام احتمالات را مد نظر قرار می دهند. روش مقایسه ای به مقادیری که یک قیمت نسبی را تعیین می کند، اشاره دارد .قیمت درهر متر مربع یک روش مرسوم و آسان برای تعیین متراژ ملکی است که معامله کنندگان قصد قیمت گذاري آن را دارند. اگر هر 2000متر مربع ملک اجارهاي 1دلار باشد،سرمایه گذاران براساس یک منطقه خاص انتظار درآمد مشابهی را نیز دارند.
به خاطر داشته باشید که روش مقایسه ای تا حدودی عمومی و جامع است .درحالی که هر خانه ای ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارد که همیشه قابل اندازه گیری نیست. خریدارانو فروشندگان سلیقه ها و اختلاف نظرات مخصوص به خود را دارند .
روش مقایسه ای به نظر یک نقطه شروع یا یک ایده معقول است وبه عنوان یک ابزار قیمت گذارای عالی و بدون نقص محسوب نمی شود .برای سرمايه گذارن یا بنگاه معاملاتی استفاده از یک ابزار قیمت گذارای تائید شده در زمان بررسي مقايسه ای حائز اهمیت است و احتمال وقوع ارزیابیهای جعلی را که در طول بحران اقتصادي بازار ملک در سال 2007 ایجاد شد ،کاهش می دهد.
مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
مدل قیمت گذارای دارايي های سرمايه ای (CAPM)در بازار املاک یک روش قیمت گذاری کاملتری است. این روش به معرفی احتمالات زیان وهزینه فرصت از دست رفته میپردازد . این مدل به بازده بالقوه یک سرمايه گذارای توجه دارد .وبه مقايسه آن با سرمايه گذارای های دیگر که ریسک چندانی ندارد ،می پردازد .به طور خلاصه اگر بازده مورد انتظار یک سرمايه گذاري بدون ریسک و تضمین شده بیش از بازده مورد انتظار درآمد باشد ،به سادگی دست به ریسک نمی زنند.
. با توجه به احتمال وقوع زیان ،این مدل به ضررهای لاینفک و عادی ،اجاره یک ملک می پردازد . به عنوان مثال، همه دارایی های اجاره ای شبیه به هم نیستند . محل اسقرارو عمر اموال جزء بررسی ها ی اصلی می باشد. ملک اجاره ای قدیمی ترحاکی از آن است که صاحبخانه متحمل هزینه های نگهداری بالاتری شده است .
ملکی که در یک محله پر از جرم و دزدی وجود دارد نسبت به یک ملک محصور شده نیاز به محافظت بیشتری دارد. این مدل به بررسی زیان های احتمالی ،قبل ازسرمایه گذاری یا ایجاد یک ساختار قیمت گذاری جدید می پردازد.این مدل در تعیین میزان بازدهی ،که در سرمایه گذاری پرریسک سزاوار آن هستید ،نقش بسزایی دارد.
روش درآمدی
روش درآمدی بر درآمد بالقوه ،بازده اجاره نسبت به سرمایه گذاری اولیه ،تمرکز دارد. روش درآمدی غالبا برای سرمایه گذاری املاک تجاری مورد استفاده می شود. این روش بر تعیین میزان سرمایه سالانه یک سرمایه گذاری متکی است . این میزان برابر است با درآمد پیش بینی شده سالانه که از تقسیم اجاره ناخالص بر هزینه اولیه یا ارزش فعلی بازار به دست می آید . بنابراین اگر هزینه خرید یک ساختمان اداری 120،000 $ و درآمد اجاره ماهیانه 1200 $ باشد، نرخ سالانه سرمایه مورد انتظار 12٪ است (1200 12/120000).این یک مدل ساده وبا پیش فرضهای کمی است . ). این مدل بسیار ساده وبا پیش فرض های محدودی ست. احتمال بیشتر شدن هزینه بهره وام مسکن وجود دارد.. همچنین، درآمد اجاره5 سال پیشرو ممکن است کمتر یا بیشتر ارزش درآمد فعلی باشد. بسیاری از سرمایه گذاران با ارزش خالص فعلی از پول آشنا هستند. این مفهوم به عنوان ارزش فعلی هزینه های آتی(جریان نقدی تنزیل شده ) شناخته شده است. مبالغ دریافت شده آتی مربوط به تورم وهمچنین احتمال زیان عوامل تورم زا است که با جریان نقدی تنزیل شده به کار می رود .
روش بهای تمام شده
روش بهای تمام شده برای ارزیابی وضعیت وارزش واقعی ملک مورد استفاده قرار می گیرد. این مقدار با جمع کردنارزش زمین و ارزش مستهلک شده اصلاحات ، تخمین زده می شود. برآوردکنندگان هزینه های مدرسه از “بالاترین میزان وارزشمند ترین هزینه” برای بررسی روش بهای تمام شده اموال واقعی حمایت می کنند . این روش اغلب، به

عنوان پایه واساس قیمت گذاری زمین خالی از سکنه استفاده می شود. برای مثال، اگر شما قصد خرید سه هکتار زمین در یک منطقه غیر قابل کشت برای آپارتمان سازی را دارید ،ارزش زمین براساس بهترین کاربرد آن قیمت گذاري می شود. اگر این زمین شامل میادین نفتی باشد و حدود 32 کیلومتر با خانه های مسکونی فاصله برآورد شود ، بهترین کاربرد آن آپارتمان سازی نیست بلکه حفر چاه های عمیق برای استخراج نفت بیشتری است. بهترین کاربرد زمین باید با منطقه بندی مشخص شود . در صورتی که چشم انداز ملک به عنوان منطقه مسکونی مشخص نشود ، ارزش آن تا زمان ناحیه بندی مجدد کاهش می یابد. .این روش مطمئن ترین راه در ساختارهای جدیدتر محسوب می شود.،وبرای ساختار های قدیمی تر اعتبار چندانی ندارد .این روش در برای اموالی با کاربرد های خاص مناسب است.
نکته پایانی
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با گسترش چشم انداز ها از رواج نیفتاد. از زمان آخرین رکود ، بازار مسکن به طور چشمگیری تغییر کرده است. از دست دادن خانه به دلیل نپرداختن اقساط وام دست آوردی است که از گذشته آمده و ممکن است تا ابد ادامه یابد. اگر سرمایه گذاران از نحوه قیمت گذاری واقعی ملک آگاه باشند،،اجاره املاک و مستغلات می تواند سودآور باشد . اکثر سرمایه گذاران هوشیار قبل از هرگونه تصمیمی تمام جوانب این روشهای قیمت گذاری را می سنجند. یادگیری این روشهای قیمت گذاري مقدماتی باید گامی در جهت شروع مجدد سرمایه گذاري باشد.

8عاملی که باعث موفقیت در سرمایه گذاری املاک می شود

نویسنده:
8 جولای 14

هشت عاملی که در جهان باعث سرمایه گذاری املاک موفق می شود.

1-سرمایه گذاران املاک ,موفق هدف دارند و بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.

این که قلمی در دست بگیریرید و آن را در دفتر چه اهداف بنویسید که در

5  یا 10سال آینده چه وضعیتی داشته باشید, کار چندان دشواری نیست,

بلکه سختی زمانی آغاز می شود که از فردا صبح بایداز خواب برخیزید و

در راستای تحقق اهدافی که مشخص کرده اید تلاش کنید.سرمایه گذاران

موفق املاک نه تنها چشم اندازی بلند مدت برای خود ترسیم میکنند,

بلکه برای رسیدن به آن بنامه ریزی روزانه نیز غافل نمی شوند.

 

2-سرمایه گذاران موفق  شبکه ای از افراد مثبت درست می کنند

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات یکی از معدود شغل هایی است

که هیچ گونه آموزش رسمی موفق در مورد آن وجود ندارد. با این حال شما

به تنهایی نیز نخواهید توانست در این حرفه موفق شوید, بلکه همواره به

توصیه های  هر چند کوچک دیگران برای موفقیت نیاز دارید.به همین

دلیل سرمایه گذاران موفق معمولا شبکه ای قدرتمند میان خود تشکیل

می دهند که از طریق ان , نکات مربوط به بازار املاک را به اطلاع

همدیگر می رسانند,داشتن شبکه ای قدرتمند و پویا از سرمایه گذاران که

اعضایش به همدیگر اعتماد دارند, می تواند مجموعه ای از اطلاعات مفید

را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

3-سرمایه گذاران موفق املاک, از شر داشتن املاک و مستغلات پر دردسر

خلاص می شوند.

در مورد شیوه نگهداری از مرغ ها مقاله ای هست که در آن نوشته شده بود که

مرغداران هنگای که جوجه های جدید سر از تخم بیرون می آورند,جوجه های

ضعیف را که به میزان کافی رشد نکرده اند بدون معطلی می کشند, تصویر

دردناکی بود ومن بعد از خواندن مقاله تا مدت ها برای نجات جان جوجه ها ی

ضعیف ازمرغدران نقشه می کشیدم. اما بعد ها پی بردم که شاید درسی در رفتار

آن ها نهفته باشد.در واقع من در طول دوران فعالیتم سرمایه گذاران بسیاری

را دیدم که وقتی مالک آنها آن چیزی که باید از آب در نمی آید, در فروش آن ت

ردید به خرج می دهند   وبا اینکه حتی دیگران به آنها توصیه می کنند که

ملک را به فروش برسانند, باز هم آن را نگه می دارند. در چنین شرایطی وضعیت

ملک بدتر و بدتر  می شود و نه تنها سودی برای سرمایه گذار به همراه نمی آورد, بلکه

وی را مجبور می کند تا از در آمد ناشی از دیگر موارد برای این ملک هزینه کند;

هزینه ای که البته جلوی کاهش ارزش ملک را نمی گیرد برای مثال برخی مواقع محله ای

که مالک در آن قرار دارد, شروع به پسرفت می کند . چاره ای نیست! باید هر

چه زودتر ملک را فروخت.آن هم بدون معطلی و تردید و دقیقا در چنین شرایطی است

که تفاوت میان سرمایه گذاری موفق و دیگر سرمایه گذاران مشخص می شود.

4-سرمایه گذاران موفق از اموالشان حفاضت می کنند

حسن برخورداری از یک ملک پر بازده در صورتی که قانون بتواند ان را چنگ

شما در بیاورد چیست؟حقیقت این است که بسیاری از سرمایه گذاران از چنین اموری

قافل می شوند. آنها کمتر به شهرداری محلی کهملک در آن قراردارد,مراجعه می کنند

واز قوانین مالیاتی جدید قافل  می شوند. همین افراد معمولا بر اثر تغییر قوانین یا چنین

مواردی ملک خود را ازدست می دهند یا ملک, بخشی از ارزش خود را از دست می دهد.

دراین گونه مواقع سرمایه گذار ناموفق چنین رخدادی را بد شانسی نسبت میدهد, اما

یرمایه گذاران موفق املاک از نخستین روزی که ملکی را می خرند یا حتی پیش

از خرید ملک , از تمام طرح ها و قوانین مربوط به محلی که ملک در ان قراردارد ,

مطلع می شوند آنها هم چنین معمولا وکلایی را استخدام می کنند تا از ملک شان در

مقابل تغییرات قوانین دفاع کنند.پرداخت چنین پول هایی به وکلیل شاید در نگاه نخستین

هزینه ای بی مورد  به نظر بیاید, اما همین وکلا در موارد زیادی , از ملکدر موارد

تغییرات قانونی محافظت می کنند. سرمایه گذاران موفق به خوبی از اهمین حفاظت

از ملک آگاه هستند و برای آن هزینه می کنند.

5-سرمایه گذاران موفق به اصول اخلاقی معتقد و پایبندند

سرمایه گذاری در املاک به مراتب انسانی تر از ان است که به نظر می اید, چرا که

خریدار باید با فروشنده, مستاجر, مسئول قرارداد و مشاوران املاک سرو کله بزنند.

به همین دلیل, برای  موفقیت در این حرفه باید به اصول اخلاقی  پایبند بود وتا جای

امکان رفتاری را انجام نداد که باعث آزار دیگران شود.سرمایه گذاران املاک با

دیگران خوش برخورد هستند و به آنها احترام می گذارند. یکی از موفق ترین سرمایه گذارانی

که من در بخش املاک دیده ام , برایم نقل میکرد که شب ها که به رختخواب می رود , از

خود می پرسد آیا امروز رفتار منصفانه ای داشته یا خیر, زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی

شاید در کوتاه مدت  منفعتی داشته باشد اما برای  کسانی که قصد دارند تا مدت ها در بخش

املاک باقی  بمانند , حسن رفتار برای موفقیت ضروری  می باشد.

6-سرمایه گذاران موفق از حمایت خانواده برخوردارند

من در طول یک دهه فعالیت در بخش املاک تا کنون سرمایه گذار موفق را ندیده ام که

از حمایت خانواده اش برخوردار نباشد.برای کسی که برای هر معامله مبلغ هنگفتی را

سرمایه گذاری می کند و همچنین باید وقت زیادی را در خارج از خانه بگذراند, حمایت

خانواده می تواند نقشی تعیین کننده در موفقیت داشته باشد.به همین دلیل, سرمایه گذاری موفق

در مورد ویژگی های شغل شان با دیگر اعضای خانواده صحبت می کنند تا نه تنها توسط

آنها درک شوند, بلکه از حمایت آنها نیز برخوردار باشند.اگر برای اینکه بتوانید معامله ای

دیگری را به سر انچام برسانید, دوباره در رهن قرار دادن خانه ای که در آن ساکن هستید ,

باعث وحشت زده شدن همسز شما می شود, بهتر است او را به یکی از کلاس های آموزش

اصول پایه ای املاک بفرستید.

7-سرمایه گذاران موفق  با دیگران بهتر از آن چه انتظار دارند رفتار می کنند

“هر چه از این دست بدهی از آن دست می گیری””اگر گمان می کنید که شهرت شما به

عنوان یک خریدار یا ملاک تاثیری برموفقیت  و پیشرفت شما ندارد, یک بار دیگر فکر کنید.

هنگامی که یک کیلومتر بیشتر را می پیمایید تا مشکل یک نفر دیگر را حل کنید,

سود و موفقیت  پشت سر شما در حرکتند.

8-سرمایه گذاران موفق  به روز هستند

از سال 1989 که من وارد بازار املاک شدم تا به امروز ده ها و شاید صدها قانون

فدرال  و ایالتی مربوط به بخش املاک دچار تغییر شده اند. نرخ وام ها و شرایط آنها نیز که دائم

در حال تحول هستند. با این حال, اگر سرمایه گذار املاکاز روند تغییرات قوانین بی اطلاع باشد,

شانسی برای کسب سود بیشتر نخواهد داشت.مسائل تغییر می کند و کسب وکار شما نیز از این

تغییرات تاثیر می پذیرند. پس تلاش کنید تا از تمام تغییرات مربوط به املاک مطلع باشید.

نقل از نشریه املاک و مستغلات

 

 

 

 

8 عامل اصلی عدم موفقیت مشاوران املاک

نویسنده:
5 جولای 14

8 عامل اصلی عدم موفقیت  مشاوران املاک

جای تعجب است که چرا برخی از بنگاههای  معاملات ملکی جدید یا با سابقه نیز درکسب و کار خود با  شکست مواجه می شوند؟

من با 20 سابقه کار  به عنوان مشاور املاک ،دلال یا مالک و در حال حاضر به عنوان مدیر عامل کارگزاری در بانک می توانم  با جرات بگویم که  به عنوان یک مشاور املاک با یک حق العمل  منصفانه کار کرده ام بگویم که من با سهم عادلانه من از ملکی در این صنعت کار می کرد. برخی ازمشاور املاکان جدید بسیار خوب  عمل می کنند در حالی که برخی دیگر  (حدود 80٪) در همان 18 اول باشکست مواجه می شوند.

حال چرا بنگاههای معاملات ملکی  در بازار فعلی املاک ورشکست می شوند؟

در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می شود:

1. نبود آگاهی از اینکه “چه کاری باید انجام دهند ؟” … و اینکه چگونه برنامه ریزی  کنند . به عبارت دیگر، یک طرح کاری باید، با اهداف قابل ارزیابی ویک چشم انداز روشن بیان شود.

2. آنهابه یک مشاور املاک منزوی تبدیل شدندوفراموش کردند که باید با مردم در ارتباط باشند تا در نظر آنها به عنوان یک مشاور املاک  با صلاحیت   دیده شوند.  پیشرفت کار ی آنها جزئی است و هیچ کس از وجود آنها در عرصه بنگاه معاملاتی اطلاع ندارد ،حال راه حل  چیست ، باید سطح پیشرفت خود را ارتقا دهند.

3. آنها فاقد مهارت  لازم برای مدیریت زمان هستند. میانگین ساعات کاری مشاوران املاک در طول هفته تقریبا 35تا45 ساعت  است. اکثرمشاور املاکانی که در کارخودموفق نمی شوند  بیشتر مواقع تعطیل هستند یا به کار های دیگری می پردازند  که تمام روز آنها را پر می کند .آنها دست به اقداماتی که (جستجوی فرصت های و مکانهای مناسب )در رونق کسب وکار آنها موثر است ، نمی زنند.

4. آنها بهره کاملی ازآموزشها و راهنمایی های مشاوران وبرنامه های کاربردی نمی برند .   راه حل چیست : باید از راهنما یی ها ی درست  سازنده دراین کار بهره بگیرید.

5-مشاوران املاک  نیاز به زمان زیادی برای افزایش تجارب ومهارت های خود دارند .بزرگترین دلیل عدم موفقیت مشاوران املاک این است که وقت زیادی برای افزایش مهارت و تجارب خود نیاز دارند  تا همواره در خدمت  مشتریان خود باشند. بیشتر کسانی که وارد یک کسب وکار خاص می شوند، از یک محدودیت زمان در کسب درآمد ، رنج میبرند. بنابراین قبل از شروع کار ،وبرای جلوگیری از اتلاف وقت یا دبگیرید که چه چیزی برای کسب یک درآمد مناسب ضروری است .متاسفانه  نمی توان جلوی گذر زمان را گرفت.

6.آنها قادر به انطباق با شرایط موجود در بازار املاک و مستغلات نیستند. این یک امر  ضروری است که به بازار ملکی که در حال رشد و تکامل است، توجه کنید  . یک مورد اصلی از این نکته می تواند در شرایط کنونی بازار ظاهر شود.

7.عامل دیگری که  مانع موفقیت برخی  مشاوران املاک است نداشتن مهارت لازم در استفاده از فناوریهای موجو د است .از آنجا که ما در یک دنیای بسیار مدرن ،که در آن پیشرفته ترین  ابزار به کمک موفقیت یک شرکت یا کارمندان آن می آید ،زندگی می کنیم .داشتن آگاهی ومهارت یک مشاور املاک از فناوری های  روز ، موفقیت بیشتر او را فرآهم خواهد ساخت .

8.یک پیر دانا در این زمینه می گوید : “این استعداد ولیاقت شما نیست که سطح پیشرفت شمارا  در تجارت  تعیین می کند بلکه نگرش مثبت شما عامل تعیین کننده است.بسیاری از مشاورانی که در کار خود با شکست روبرو می شوند به این خاطر است که دید مثبتی نسبت به کار خود ندارند وهمواره بد بین هستند.نگرش منفی باعث کاهش انگیزه برای دستیابی  به موفقیت می شود.راه حل چیست؟  بیاموزید که با دید مثبتی به چالش های پیش رو نگاه کنید.